Logo Repki Gmina

WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

 
WYMAGANE DOKUMENTY:Wniosek (odręczny) z uzasadnieniem - dostępny w Urzędzie Gminy w pokoju nr 12.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. akt notarialny).

Ewentualne dokumenty na potwierdzenie opuszczenia lokalu.
Decyzja o wymeldowaniu może być wydana w następujących przypadkach:
- gdy osoba opuściła dotychczasowe miejsce pobytu bez wymeldowania
- gdy osoba bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego, nie przebywa w nim co najmniej 6 miesięcy, a nowego miejsca pobytu nie można ustalić.

We wniosku należy opisać stan faktyczny, wskazać adres zgłoszonej osoby, jeżeli jest znany. Wnioskodawca obowiązany jest wskazać dowody, w tym świadków.

 

Wójt gminy zaprasza

Pytania do Wójta

Wypełnij Odpowiedzi

URZĄD GMINY 

 W REPKACH

ul. Parkowa 7

08-307 Repki

tel.: 25 787 50 23
tel.: 25 787 50 29
fax: 25 787 50 66

e - mail:gminarepki@list.pl

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

sierpień 2019
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.